piątek, 3 kwietnia 2015

The Versatitle Award

O co chodzi?
Osoba nominowana ma za zadanie:
1. Podziękować temu, kto ją nominował.
2. Pochwalić się nominacją na swoim blogu.
3. Ujawnić 7 faktów o sobie.
4. Nominować 7 następnych blogów.
5. Poinformować o tym autorów blogów.

Tak więc bardzo dziękuję mojemu kamratowi Bloody Lovett za nominowanie mojego bloga! ;)

Fakty:
1. Jestem alergiczką z lękiem wysokości i chorobą morską w wieku lat 16. Jestem cudowną panią kapitan.
2. Zakochana w Piratach i Johnnym w sumie od niedawna, ale na długo ;)
3. Chciałabym, by ktoś podarował mi machinę czasu. Przeniosłabym się do XVI lub XIX wieku i zamieszkała gdzieś w Anglii.
4. Kocham powieści fantastyczne, najlepiej pełne intryg i zwrotów akcji.
5. Chciałabym zostać dziennikarką z zapatrywaniem na aktorkę ;)
6. Chciałabym móc podróżować, nie pracować, żyć sobie po swojemu, wstawać późno lub o świcie, pisać...
7. A jeśli mam żyć w XXI wieku, chciałabym mieszkać w LA.

Nominuję:
1. kiedy-runie-niebo.blogspot.com
2. Chciałam nominować bloga Sombry, ale cwaniara go zablokowała (rozstrzelam cię za karę), a więc nominuję jej kolejnego bloga, żeby nie miała ze mną za łatwo. ;)
one-jednosc.blogspot.com

A ponad to:
Żyję. Tylko nie mam weny, Gdzieś się ulotniła, a ja czuję się pusta... Ale nigdzie nie odchodzę. ;) I jeszcze dziękuję tym dwóm paniom które o mnie pamiętają. Wy wiecie, że to o Was chodzi.



21 komentarzy:

  1. Ufff juz sie bałam że przepadłaś! Cieszę się że wciąż tu jestes i życzę duuuuuużo weny ^^ polecam serial Black Sails, powinien pomóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tak łatwo nie poddaję, kochana! ;)
      A za serial obowiązkowo zabieram się po świętach. Dzięki ^^

      Usuń
  2. Czas się wziąć do roboty Kochana. Fani czekają :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są moi kamraci! To jest o stokroć lepsze ♥

      Usuń
  3. Dziękuję kochana za nominację! ;) W najbliższym czasie postaram się coś napisać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. ^^ No! Trzymam cię za słowo! ;) Stawiasz rum, jeśli ci się nie uda!

      Usuń
  4. Ojeju, ale jesteś kochana ♥

    Niestety, chyba ciebie zasmucę. Kończę karierę bloggerki, po prostu to nie ma sensu. Założę nowe konto i tak, będę wchodzić na twojego bloga regularnie (nie ma tak łatwo!). Moje konto zostanie usunięte, lub po prostu zostawię je, aby ktoś mógł czytać to, co już zostało opublikowane.
    Przykro mi bardzo, bo ciebie zawiodłam... Jednak mam naprawdę solidne powody do tego czynu, ale nie będę ich wymieniać, aby nie zaśmiecać twojego bloga :)

    Normalnie nie wiem, kocham cię ♥
    Wiem, że o mnie chodzi i się tym pochwalę, bo co? BO LUBIĘ uhuhuhu ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://one-jednosc.blogspot.com/p/podziekowania.html

      W sumie ta zakładka miała istnieć na innym blogu, ale abyś to zobaczyła postanawiam włożyć ją w tego bloga. :)

      Usuń
    2. Teraz to ja ci dziękuję! :')
      Szkoda, że twoja twórczość znika. Dobrze, że ty zostajesz ♥
      Pewnie! Chwal się! Kto piratowi zabroni? :D

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Zawsze będę z tobą, choćbyś zginęła w morskiej bitwie i skończyła w luku Davy'ego Jonesa ;) Popłynę na kraniec świata i cię z niego wyciągnę, moja miła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te komenty są takie piękne :')

      Usuń
    2. Ojej! ♥
      "Słodzisz, ach, słodzisz!"
      Inn, ty też podawaj swego e-maila mi tu! :')

      Usuń
    3. Bloody, kochana, nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś się przyłączyła! ;)
      (mój mail jest co najmniej żałosny... agnes090buziaczek@gmail.com Kto się zaśmieje, tego przywiążę do masztu)

      Usuń
  6. ale o co chodzi :'D
    bloodycorrelinay@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. nowy rozdział nananana :D
    http://jacksparrow-inlove.blogspot.com/2015/04/rozdzia-15.html

    OdpowiedzUsuń
  8. PIERWSZA DO WSZYSTKICH NAPISZE.
    Hihi, czarne owce. Same czarne owce :o

    OdpowiedzUsuń
  9. Również chciałabym mieszkać w starych czasach w Anglii! I zgadzam się całkowicie z punktem 6 <3
    Pozdrawiam, czekam na rozdział i dziękuję za komentarz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Trafiłam do Ciebie jakoś przez przypadek, ale po zobaczeniu takiego ładnego szablonu, później po zajrzeniu do zakładki Bohaterowie, postanowiłam, że zostanę i przeczytam. :)
    Ogólnie od zawsze fascynował mnie ten piracki świat, więc tym bardziej zainteresowała mnie Twoja historia, a fakt, że akcja rozgrywa się w czasach dawniejszych jeszcze to moje zainteresowanie pogłębia :).
    Podobają mi się Twoje opisy, są wyczerpujące, dzięki czemu nie mam problemu, żeby sobie coś wyobrazić. Zresztą wyobraźnię mam bujną, co pomaga mi przenieść się w świat jaki tu kreujesz. Bardzo dobrze operujesz dialogami. Bohaterowie są barwni, główną bohaterkę myślę, że mogę polubić, choć ogólnie przepadam za postaciami męskimi. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że Amelia wydaje mi się intrygującą postacią. Przede wszystkim szalenie podoba mi się to, że jest Panią Kapitan na Fortunie, ma "pod sobą" mężczyzn, wykonujących jej rozkazy. To budzi mój podziw i myślę, że Amelia w rzeczywistości taki podziw budziła by wśród innych :). Gdyby istniała naprawdę, oczywiście XD. Oby nie dała sobie podważyć swego autorytetu, ta wyniosłość jej służy( która wydaje mi się maską do skrycia uczuć, których Amelia tak jakby usilnie starała się do siebie nie dopuścić, takie mam wrażenie. Ale jest przecież kobietą, człowiekiem. Słabość może dopaść każdego. To naturalne). Lubie to, że każdemu na pokładzie wyświadczyła jakąś przysługę, więc na każdego ma haka, co rzeczywiście może jej się przydać, w przypadku jakiegoś buntu, czy coś... Polemizuję...:). Chciałabym poznać bliżej jej przeszłość, zwłaszcza teraz gdy pojawił się jej brat. Interesuje mnie też jej krwawiące znamie, ale z tego co widziałam w komentarzach, to nie tylko mnie :). Co do Jacka to świetnie radzisz sobie z oddaniem jego charakteru, dla mnie on zawsze i wszędzie będzie przesłodki, rozczulam się za każdym razem, od pierwszego momentu gdy zobaczyłam pierwszy film PZK :). Moja sympatia do niego rośnie z rozdziału na rozdział, tak samo jak do Barbossy, chociaż pojawił się tylko w rozdziale 2 jak dobrze pamiętam. Dla mnie jest to jedna z najlepszych postaci, zwłaszcza, że po nim można się spodziewać dosłownie wszystkiego. Ciekawa jestem w jakim świetle będziesz go przedstawiać, ale jeśli będzie taki jak w filmie, to po prostu już jestem jego fanką. Chociaż możesz ukształtować go zgodnie ze swoją wolą, jesteś tu szefową. Myślę, że w każdej odsłonie Barbossa będzie dla mnie świetną postacią. :) No i oczywiście jest też Jared, przedstawiony jako ukochany opiekun, będący jak ojciec, na którego można liczyć. Cieszę się, że Amelia wśród tych wszystkich facetów ma kogoś w kim może znaleźć oparcie i zrozumienie. Powiernika sekretów i trosk. To jest piękne, każdy z nas potrzebuje kogoś takiego. Polubiłam go :). Mam nadzieje, że zawsze będzie trwał przy Pani Kapitan, potrzebny jej ktoś taki :).
    Uff, ale się rozgadałam. Wybacz, po prostu kiedy jakiś blog mnie zainteresuje, później trudno się mnie pozbyć, XD. Trochę mi smutno, że dawno nie było nowego rozdziału. Ale skoro mówisz, że nigdzie nie odchodzisz, to będę grzecznie czekać na coś nowego u Ciebie.
    Ta historia ma potencjał, Ty też. Pisz, pisz. Ćwicz, a z każdym rozdziałem będziesz ukazywała nam tutaj coraz piękniejsze i doskonalsze teksty, gdyż masz talent, tylko musisz go rozwijać :). Cieszę się, że mogłam tu trafić i się wypowiedzieć. Życzę Ci dużo, dużo weny i pozdrawiam ciepło.
    Do szybkiego następnego, ok? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam mój komentarz i nie dość, że jest strasznie chaotyczny, to jeszcze wszędzie piszę "Amelia" zamiast "Amelie". Wybacz :).

      Usuń
  11. Gratuluję nominacji, a przede wszystkim chcę Cię powiadomić, że my, Twoi kamraci, czekamy na nowy rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń